PUB: Reporters without borders - The voice

Publicis Brussels made a new campaign for Reporters Without Borders. Discover it here.



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VIDEO: Inspiration pour la STM | Chromaroma - Gamifying London Transport

Chromaroma takes your travel data and makes it into a game where every journey counts in a competition for the city!

Chromaroma from Mudlark on Vimeo.

VIDEO: Doktor Proktor And The End Of The World

Aschehoug Publishing built an exhibition consisting of life size monsters to publicize Jo Nesbø‘s children’s book Doktor Proktor and The End of the World. Maybe.

PUB: America Wireless Companies

Wireless products and services provide consumers tremendous convenience and benefits. In this recently launched "Command" television ad, CTIA highlight just a few of them.

IDEA: a unique insight into a vanished world in order to imagine a new world.

Ci-dessous, la fameuse Mapa Mundi d'Hereford. Cette carte ancienne représente le monde tel que les anciens était en mesure de l'aborder en fonction de leurs croyances et de leur connaissances.

Pourquoi ce billet ? Simplement un rappel à tous que tout s'invente en tout temps et d'une manière permanente et simultanée. C'est surement ce qu'il faut ne pas perdre de vue en publicité mais surtout dans les relations humaines.