by Wendy Davis
CHICAGO -- MARKETERS AT AD:TECH Tuesday indicated a deep ambivalence towards blogs, saying that their companies urgently want a blog presence but, at the same time, fear the consequences of letting consumers freely express their opinions. Steve Pinetti, senior vice president of marketing at Kimpton Hotels, expressed a sentiment seemingly shared by many when he told the audience that, "the blog, as a form of word of mouth marketing, is something we're very, very focused on, and we're doing our homework right now."
...That tension between, on one hand, wanting to increase visibility and consumer engagement, and, on the other, fearing bad publicity, appeared repeatedly at Ad:Tech Tuesday...
Des témoignages : Unilever, Kimpton Hotels, E-Loan, Sprint (c'est Rogers en fait) . Ce que les entreprises craignent le plus c'est les mauvais commentaires qui peuvent être désastreux pour elles...
MAIS CE QUE LES ENTREPRISES N'ONT PAS COMPRIS C'EST QU'IL VAUT MIEUX QU'ELLE SACHENT CE QUI NE VA PAS DANS LA TÊTE DU CONSOMMATEUR VIS À VIS DE LEURS PRODUITS. Selon moi c'est grâce à cela qu'elles peuvent amàliorer leur compétitivité. Un vrai dialogue plutot qu'un dialogue de sourd.
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Des questions des commentaires ?
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