Au début il y a avait les Jeans puis Ipod et maintenant il y a coke et Heineken qui prennent le relais. La danse est toujours un élément puissant dans l'univers des jeunes de 15-35 ans.
I Like The Way You Move - Marketer: Coca-Cola- Brand: Diet Coke Title: "Loft" Agency: Foote Cone & Belding
The dancer in red socks, the multi million-dollar loft apartment and its luminous view of the Midtown Manhattan skyline are all just window dressing here. This spot's real purpose is to associate the brand with one of the hottest, highest-energy music tracks to come out of the U.K. in recent years: 'I Like The Way You Move' by the Bodyrockers. LA MUSIQUE EST VRAIMENT TROP BONNE !
The dancer in red socks, the multi million-dollar loft apartment and its luminous view of the Midtown Manhattan skyline are all just window dressing here. This spot's real purpose is to associate the brand with one of the hottest, highest-energy music tracks to come out of the U.K. in recent years: 'I Like The Way You Move' by the Bodyrockers. LA MUSIQUE EST VRAIMENT TROP BONNE !
"The new Heineken TV spots encapsulates that something always happens around our meet you there philosophy. It shows the effects of positive new experiences by meeting people and leads the way to the next rage in music anddance," said Tom Vella, Heineken Ontario Business Development Manager. (ATTENTION quick time de 16 MEG) DE LOIN MON ANNONCE PRÉFÉRÉE, AVOUEZ, ÇA DONNE LE GOÛT DE S'EN BOIRE UNE !!!
Et je ne vous parle pas de l'émission hot du moment : SO YOU THINK YOU CAN DANCE ! Sérieux tout ça me donne l'envie de danser ET VOUS ?
1 commentaire:
visite le site GREENSPACE , seulement en grec et en anglais :
http://greenspace.heineken.gr/greenSpace.php
Publier un commentaire