BLOG : The Viral Marketing Effect

Of all word-of-mouth (WOM) tactics, viral marketing has probably drawn the most attention from marketers. And they have lofty goals for it. According to a 2006 study by JupiterResearch, cited in Internet Retailer, the biggest goal of viral marketers was to increase brand awareness (71%). Half also expected to drive online sales, and 44% hoped to drive offline sales.

Pas pire comme résultats.
(SRC)
QU'EN PENSEZ-VOUS ?

Aucun commentaire:

 

IPUB.CA.CX DE LA PUB RIEN QUE DE LA PUB ! - Copyright 2003-2009 All Rights Reserved
Accessible via : BLOGSPOT--JEAN-JULIEN.COM
C'est quoi ipub.ca.cx ¦ C'est un blog qui diffuse gratuitement de l'information sur la publicité et les communications partout dans le monde.
C'est le premier blog québécois qui parle de publicité et qui s'adresse à la fois aux professionnels et aux étudiants.
C'est un formidable moyen de donner son point de vue et de démarrer des discussions.
C'est un outil d'échange au service d'une communauté de passionné(e)s!