PUB: Honda imagination

J'ai hâte de voir le making of de cette pub Honda.

303 is launching a new campaign for the Honda Jazz dubbed ‘Imagination’ which demonstrates the car’s versatility and interior space using flowing Mega Bloks.

The children’s plastic blocks flow in and out of the car, transforming into a series of objects along the way – a giant dog chasing a ball, a sneaker-wearing octopus, a surfboard riding a tidal wave and a submarine.

To produce the commercial the technical team measured the interior of the Honda Jazz, calculating the total volume of the car to be equivalent to 1,469,333 Mega Bloks. Each object in the TVC was then designed using this full complement of blocks, and the commercial finally stitched together from 366 still photographs taken over 12 hours.

2 commentaires:

Davidao a dit...

Les Lego sont décidément très à la mode en ce moment!!! Très joli spot en tout, très imaginatif

CorySteeves a dit...

This really answered my problem, thank you!

Experiment.com
Information
Click Here

 

IPUB.CA.CX DE LA PUB RIEN QUE DE LA PUB ! - Copyright 2003-2009 All Rights Reserved
Accessible via : BLOGSPOT--JEAN-JULIEN.COM
C'est quoi ipub.ca.cx ¦ C'est un blog qui diffuse gratuitement de l'information sur la publicité et les communications partout dans le monde.
C'est le premier blog québécois qui parle de publicité et qui s'adresse à la fois aux professionnels et aux étudiants.
C'est un formidable moyen de donner son point de vue et de démarrer des discussions.
C'est un outil d'échange au service d'une communauté de passionné(e)s!