PUB: US census 2010

The paid media campaign will occur in three phases:

  1. January-February 2010 (Awareness/Education)
    Goal: Build immediate awareness and provide educational information
  2. March-April 2010 (Motivation/Participation)
    Goal: Inspire and motivate everyone to complete the census questionnaire
  3. May-June 2010 (Support census workers when they knock on doors of those households who did not return the census questionnaire. Also known as "non-response follow up)
    Goal: encourage participation with the census workers

All target segments require awareness of Census benefits and prompting to participate, but specific communication strategies are needed to ensure highest participation levels.


Census "Living Mural" DK from Bryce Wymer on Vimeo.

Aucun commentaire:

 

IPUB.CA.CX DE LA PUB RIEN QUE DE LA PUB ! - Copyright 2003-2009 All Rights Reserved
Accessible via : BLOGSPOT--JEAN-JULIEN.COM
C'est quoi ipub.ca.cx ¦ C'est un blog qui diffuse gratuitement de l'information sur la publicité et les communications partout dans le monde.
C'est le premier blog québécois qui parle de publicité et qui s'adresse à la fois aux professionnels et aux étudiants.
C'est un formidable moyen de donner son point de vue et de démarrer des discussions.
C'est un outil d'échange au service d'une communauté de passionné(e)s!