Study: Kids spending 6.5 hours a day on average with media

A study by the Kaiser Family Foundation entitled "Generation M: Media in the Lives of 8-18 Year-Olds" reveals children are more media-saturated than ever, spending on average 6.5 hours a day watching TV, listening to the radio or music, playing video games or surfing the Internet. Advertising Age (free registration) (3/10), The Washington Post (free registration) (3/10), San Jose Mercury News (free registration) From IAB

Aucun commentaire:

 

IPUB.CA.CX DE LA PUB RIEN QUE DE LA PUB ! - Copyright 2003-2009 All Rights Reserved
Accessible via : BLOGSPOT--JEAN-JULIEN.COM
C'est quoi ipub.ca.cx ¦ C'est un blog qui diffuse gratuitement de l'information sur la publicité et les communications partout dans le monde.
C'est le premier blog québécois qui parle de publicité et qui s'adresse à la fois aux professionnels et aux étudiants.
C'est un formidable moyen de donner son point de vue et de démarrer des discussions.
C'est un outil d'échange au service d'une communauté de passionné(e)s!