CAMPAGNE : v8 as tu bu ta portion de fruits et légumes ?

Back from the dead -- after 20 years -- is V8's classic tag line, "I could've had a V8," in a series of ads for the pick-me-up beverage. "Busboy" features a waiter that hits a man on the head when he returns his dinner plate without having eaten his veggies. Click here to watch the ad. In "Drive-Thru" a man gets bopped for ordering his burger sans veggies. Watch the ad here. "Stroller" shows a smarter-than-she-looks baby. Click here to watch it. Listen to your fitness "Trainer." She knows best. Watch the ad here. Young & Rubicam New York created the campaign and mediaedge:cia handled the media planning and buying. via

QU'EN PENSEZ-VOUS ?

Aucun commentaire:

 

IPUB.CA.CX DE LA PUB RIEN QUE DE LA PUB ! - Copyright 2003-2009 All Rights Reserved
Accessible via : BLOGSPOT--JEAN-JULIEN.COM
C'est quoi ipub.ca.cx ¦ C'est un blog qui diffuse gratuitement de l'information sur la publicité et les communications partout dans le monde.
C'est le premier blog québécois qui parle de publicité et qui s'adresse à la fois aux professionnels et aux étudiants.
C'est un formidable moyen de donner son point de vue et de démarrer des discussions.
C'est un outil d'échange au service d'une communauté de passionné(e)s!