Moms Want Coupons, Discounts and Shipping in Email Offers

A new survey, conducted in May by EmailLabs and Lucid Marketing on Moms and email marketing, reports that 56 percent of “moms” determine which emails to open based on both "from name" and "subject line." And, 40 percent of Moms with one child were less likely to find value in newsletters, while Moms with multiple children are 50 percent more likely to find their newsletters very valuable

1 commentaire:

Anonyme a dit...

A lire aussi dans le emarketer du 15 juin 2005 :
Moms and E-Mail
A new study shows that e-mail promotions and newsletters from retailers significantly influence online purchase decisions of mothers across the country. But...
Read More
http://www.emarketer.com/Article.aspx?1003446

 

IPUB.CA.CX DE LA PUB RIEN QUE DE LA PUB ! - Copyright 2003-2009 All Rights Reserved
Accessible via : BLOGSPOT--JEAN-JULIEN.COM
C'est quoi ipub.ca.cx ¦ C'est un blog qui diffuse gratuitement de l'information sur la publicité et les communications partout dans le monde.
C'est le premier blog québécois qui parle de publicité et qui s'adresse à la fois aux professionnels et aux étudiants.
C'est un formidable moyen de donner son point de vue et de démarrer des discussions.
C'est un outil d'échange au service d'une communauté de passionné(e)s!